تکرر ادرار در مردان


admin 30 شهریور 1401 دقیقه مطالعه
تکرر ادرار در مردان

نمونه بالینی بهبود تکرر ادرار

بیمار برای مشکل تکرر ادرار به متخصص اورولوژی مراجعه کردند و ایشان احتمال آسیب به کمر دادند، اما MRI مشکلی در این ناحیه نشان نداد. برای ایشان قرص باکلوفن به همراه دو قرص اعصاب دیگر تجویز شد که باعث تشدید مشکل بیمار گردید و توصیه شد تنها باکلوفن را به مدت ۶ ماه مصرف کنند. پس از شش ماه دارو را قطع کردند و همچنان مشکل تکرر ادرار وجود داشت. هنگام مراجعه به مطب ۱۵ ماه از مشکل ایشان می گذشت. در مواردی که قرص مصرف می کردند، تخلیه کامل ادرار صورت نمی گرفت و در شب حدود ۱۰ بار احساس نیاز به دفع ادرار داشتند. ایشان دو جلسه درمان را پشت سر گذاشته اند؛ در جلسه اول ۴۰ تا ۵۰ درصد و پس از جلسه دوم، ۷۰ درصد بهبودی حاصل شده است. درمان جهت بهبودی کامل ادامه دارد.

 

 

سونوگرافی کلیه و مثانه- قبل از درمان با طب سوزنی برای تکرر ادرار

 

درمان ریشه ای تکرر ادرار

طب سوزنی قادر به درمان یا بهبود قابل توجه تکرر ادرار، بیش فعالی مثانه، بی اختیاری ادرار و سایر مشکلات ادراری است.  از دیدگاه طب چینی ریشه تمام مشکلات فوق مشابه است و این ریشه، گرمای مرطوب بیش از حد در قسمت تختانی شکم (ناحیه کلیه و مثانه) است. طب سوزنی این گرما را پاکسازی و با از بین بردن التهاب، عملکرد طبیعی مثانه را بازیابی می کند.

جهت درمان مشکلات ادراری، ابتدا مثانه را با استفاده از انرژی حیاتی بدن تقویت می کنیم. بدن ما توانایی فوق العاده ای برای درمان دارد و طب سوزنی به روشی کاملاً طبیعی، انرژی های درمانی بدن را هدایت و تمرکز می کند. برای مشکل تکرر ادرار، ابتدا باید گرمای مرطوب مثانه را از بین ببریم. افزایش گرما در مثانه عامل بروز تمام علائم تکرر ادرار است.  مشکل اصلی دیگر، کلیه ها هستند. در طب چینی، عملکرد مثانه توسط کلیه ها کنترل می شود. یکی از وظایف آنها کمک به کنترل آب در بدن است. کلیه ها ناخالصی های بدن را که از طریق ادرار به مثانه هدایت میکنند. اگر کلیه ها، قوی عمل کنند، گرمای مرطوب در مثانه تجمع نمی یابد. بنابراین از طب سوزنی برای تقویت عملکرد کلیه استفاده شد.

درمان علائم بدون پرداختن به ریشه، تنها باعث تسکین کوتاه مدت می شود. به همین دلیل است که ما همیشه در تلاش برای شناسایی و درمان علل ریشه ای بیماری هستیم.
لیزر موضعی مثانه همراه با طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر، کلیه و مثانه را تقویت می کند و این امر منجر به از بین رفتن علائم خواهد شد. همچنین طب سوزنی باعث برقراری تعادل بدن می شود و در برخی موارد لازم است، جهت جلوگیری از بازگشت بدن به عدم تعادل قبلی، درمان تا چندماه، به صورت یک جلسه در ماه ادامه یابد.

 

اطلاعات تماس دکتر عباس انصاری

۰۹۱۰۶۶۴۲۹۲۰

پیج اینستاگرام

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*