سیاتیک و کمر درد مزمن ۶ ساله


admin 14 اردیبهشت 1401 دقیقه مطالعه
سیاتیک و کمر درد مزمن ۶ ساله

آقای ۲۹ ساله از ۶ سال قبل دچار دیسک و درد کمر بودند. درد از یکسال قبل شدیدتر شده و تا پای چپ ادامه داشت. علت اصلی این مشکل ایستادن های زیاد در حین کار بوده است. ایشان در اکثر مواقع حالت بی حسی، خواب رفتگی و گزگز در پای چپ احساس می‌کردند. پس از دو جلسه درمان با طب سوزنی، لیزر آکوپانکچر بدن، لیزر گوش و لیزر موضعی ناحیه کمر، ۵۰ درصد از درد کمر و پا بهبود یافته است و با اینکه زمان زیادی مشغول به کار بوده اند، به اندازه قبل احساس درد و ناراحتی نداشتند. درمان جهت بهبودی کامل ادامه دارد…

 

 

درد سیاتیک معمولا از کمر شروع شده و سپس در پشت باسن، پشت ران و ساق پا احساس می‌شود. این درد نیاز به تشخیص و درمان فوری دارد و در صورت عدم درمان ممکن است وخیم تر شود. 

شغل هایی که مستلزم چرخش کمر، حمل اشیای سنگین، ایستادن و یا نشستن های طولانی مدت، و راندن وسایل موتوری برای مدت طولانی باشد، می‌توانند منجر به فشار بر بروی عصب سیاتیک و درد این عصب شوند. 

درد سیاتیک ممکن است خفیف، شدید و همراه با حس سوزش یا درد غیر قابل تحمل باشد. گاهی بیمار حسی شبیه شوک الکتریکی یا ضربه ناگهانی دارد و حتی عطسه، سرفه و نشستن طولانی مدت باعث تشدید درد سیاتیک می‌شوند.

معمولا فقط یک سمت از بدن فرد به درد سیاتیک مبتلا می‌شود. برخی از افراد حس سوزش، بی‌حسی و ضعف عضلانی نیز دارند و معمولا در قسمتی از پا حس درد و در قسمتی دیگر احساس کرختی به وجود می آید.

درمان با طب سوزنی و لیزر آکوپانکچر

فرضیه عمومی طب سوزنی مبتنی بر این است که بدن الگوهای جریان انرژی دارد. انرژی حیاتی یا نیروی زندگی بدن چی نامیده می شود و جریان مناسب چی برای حفظ سلامتی ضروری در نظر گرفته می شود. بر اساس نظربه طب سوزنی بیش از ۲۰۰۰ نقطه در بدن انسان وجود دارد که با بیست مسیر با یکدیگر در ارتباط اند. این مسیرها انرژی حیاتی را در سراسر بدن به جریان می اندازند. در این روش، با وارد کردن سوزن های فلزی بسیار باریک، جریان طبیعی چی مجددا برقرار می شود و با رفع انسداد مسیرهای بدن بیمار بهبود می یابد. 

طب سوزنی برای درمان درد  کمر مورد تایید سازمان FDA آمریکا است و این سازمان بین المللی سلامت، طب سوزنی را درمانی موثر برای کاهش درد کمر و سیایتیک میداند.

 

 

📞۰۲۱-۲۶۷۶۷۲۰۵
📱۰۹۱۰۶۶۴۲۹۲۰
—————————————————–
www.LaserAcupuncture.ir
www.DoctorAnsari.com
www.AuriculoTherapy.ir
www.DoctorAnsari.ir

www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*