درمان افسردگی حاد


Dr. Ansari 29 دی 1400 دقیقه مطالعه
درمان افسردگی حاد

بیمار خانم ۴۸ ساله به دلیل افسردگی شدید و ناراحتی اعصاب مراجعه کردند. ایشان از ۷ سال پیش، به دلیل شوک ناشی از فوت پدر از این مشکل رنج می بردند و داروهای بسیار زیادی (روزانه تا ۲۰ قرص) مصرف می کردند.
افسردگی به حدی بود که حتی چهار مرتبه اقدام به خودکشی کرده بودند، بی خوابی شدید داشتند و مصرف انواع داروهای خواب آور در دوره بالا نیز موثر نبود. پزشکان پیشنهاد چندین جلسه شوک عصبی داده بودند که بیمار به دلیل ترس، حاضر به انجام این کار نشدند. همچنین، دیابت نوع دو و پرکاری تیروئید دارند.
ایشان سال گذشته دچار تشنج شدید شده و در ICU بستری شدند و با وجود مصرف دپاکین، همچنان روزی ۲ تا ۳ بار تشنج می‌کردند و علائم پرش دست و پا، لرزش اندام ها و قفل شدن دهان داشتند.
قبل از اولین مراجعه به مطب ما به مدت ۸ روز نتوانسته بودند بخوابند، تنگی نفس شدید داشتند، شدیداً سرفه می‌کردند و در هنگام عصبانیت، این سرفه ها بسیار بیشتر می شد، به طوری که ناخن های پا سیاه می شدند. همچنین، فوبیای چاقو، حمام و ترس از تنهایی داشتند که با انجام لیزر خاطرات این فوبیاها کاملا برطرف شدند؛ به طوری که خودشان به تنهایی از منزل خارج می شوند.
پس از چهار جلسه درمان با لیزر آکوپانکچر و لیزر موضعی، لرزش دست و پا کمتر شده، لرزش صدا کاملا از بین رفته و به راحتی صحبت می کنند، از جلسه دوم درمان، احساس آرامش داشتند و سرفه ها کاملاً برطرف شده است (برای درمان ایشان از طب سوزنی استفاده نشده است).
درمان جهت بهبودی کامل ادامه دارد.

 

 

———————————-
021-26767205
09106642920
———————————-
www.LaserAcupuncture.ir
www.DoctorAnsari.com
www.DoctorAnsari.ir
اینستاگرام:
www.Insatgram.com/dr.abbas_ansari
———————————-
www.Instagram.com/hejamat_jame
———————————-
www.Insatgram.com/tebemokamel.dr.ansari
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*