درمان موثر دردهای اسکلتی- عضلانی صورت با لیزرآکوپانکچر گوش


admin 16 تیر 1398 دقیقه مطالعه
درمان موثر دردهای اسکلتی- عضلانی صورت با لیزرآکوپانکچر گوش

مشکلات اسکلتی – عضلانی از جمله اختلالات شایع است که به دو دسته حاد و مزمن تقسیم بندی می شوند و در آن بیمار از درد عضلات، استخوان ها، تاندون‌ها و لیگامان‌ها رنج می برد.

این نوع دردها در همه سنین و در هر دو جنس دیده می‌شود. و ممکن است ناشی از استفاده بیش از حد اندام‌ها، ضربه مستقیم به عضلات و حرکات سریع و ناگهانی ایجاد شوند. نوع پوسچر بدن مثل بد نشستن یا عدم تحرک طولانی مدت بدن از دیگر عوامل ایجاد دردهای اسکلتی – عضلانی است که دلیل آن زندگی بیش از حد ماشینی امروزی می باشد.

خشکی بدن، خستگی مداوم و شدید، گرما و سوزش عضلات، اختلال خواب، سفتی و عدم انعطاف عضلات، کاهش توان فیزیکی، سردرد و ورم دست‌ها و پاها از علائم مشکلات اسکلتی- عضلانی هستند.

 
توضیحات بیمار در مورد اثرات لیزرآکوپانکچر

لیزر آکوپانکچر گوش درمان موثری برای دردهای اسکلتی_ عضلانی است. این روش درمانی با حرکت لیزر بر روی نقاط خاصی از گوش و بر اساس فرکانس خاص مربوط به هر اختلال انجام میشود. بیمار مبتلا به محدودیت در حرکت فک سمت چپ صورت بودند و ده جلسه لیزر توسط دندانپزشک برای ایشان انجام شده که با بهبود ۶۰% همراه بوده است، ولی همچنان محدودیت در باز کردن فک داشتند. با انجام اولین جلسه لیزرآکوپانکچر گوش دامنه حرکت فک کاملا به حالت طبیعی بازگشت و بهبودی کامل حاصل گردید. قبل از انجام درمان بیمار در مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای دندان های انتهایی سمت چپ دچار مشکل بودند و پس از درمان، بازشدن فک به اندازه طبیعی بازگشته است و بیمار مشکلی در غذا خوردن یا مسواک زدن ندارند.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*