نمونه بالینی درمان فوبیا با لیزرآکوپانکچر


admin 19 اسفند 1396 دقیقه مطالعه
نمونه بالینی درمان فوبیا با لیزرآکوپانکچر

تقریبا تمام افراد در زندگی خود ترس غیرمنطقی را تجربه کرده اند. این ترس ها معمولا خفیف هستند. اما وقتی ترس آنقدر شدید شده که باعث اضطراب تهدید کننده و اختلال در زندگی روزمره فرد می شود، فوبیا نامیده می شود. فوبیا ، ترس شدید از چیزی است که در واقعیت خطر چندانی ندارد. ترس ها و فوبیاهای رایج شامل ترس از فضای بسته، تاریکی، آسانسور، ارتفاع، حشرات، مار، کرم و سگ است.
اگر شما هم فوبیا دارید احتمالا می دانید که این ترس غیرمنطقی است اما قادر به کنترل کردن احساسات خود نیستید. حتی فکر کردن درباره آن موضوع ترسناک نیز ممکن است شما را مضطرب کند. زمانی هم که به طور واقعی با آن مواجه می شوید وحشت تمام وجودتان را فرا می گیرد.
خبر خوب این است که این فوبیاها را می توان مدیریت و درمان کرد. آگاه بودن از فوبیا نخستین گام برای غلبه بر آن است. مهم است که بدانید فوبیاها بسیار شایع و قابل درمان هستند.
همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، علاوه بر پاک کردن خاطرات تلخ و رنج آور این بیمار، با استفاده از لیزرآکوپانکچر و اوریکولوتراپی مشکل فوبیای بیمار به کرم، موش، مار و آسانسور را درمان کردیم و بیمار توانست بدون هیچ گونه ترسی، زالو درمانی خود را انجام دهد.

منبع: سایت دکتر انصاری

برچسب‌ها :

One thought on “نمونه بالینی درمان فوبیا با لیزرآکوپانکچر”

  1. سیامک مشیری

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب آقای دکتر انصاری گرامی
    من پسری۳۱ساله‌ام که از بچگی(به صورت ارثی) بیماری اختلال اضطراب اجتماعی(فوبی اجتماعی) دارم. من روش‌های : دارو درمانی/گفتار درمانی/طب سوزنی و حتی هیپنوتیزم را انجام دادم ولی هیچ تغییری نکردم .
    آقای دکتر می خواستم بپرسم برای درمان قطعی بیماری سوشیال فوبیا و علائم جسمی این بیماری مثل: سرخ شدن ناشی از خجالت/ضربان سریع قلب/لرزیدن/تعریق/تنش عضلانی و…. آیا می‌توان از روش لیزرآکوپانکچر استفاده کرد ؟
    با تشکر 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*