کمردرد و درد سیاتیک


Dr. Ansari 29 بهمن 1399 دقیقه مطالعه
کمردرد و درد سیاتیک

آقای ۴۷ ساله به علت درد در ناحیه کمر و سیاتیک سمت راست مراجعه کردند. درد از شهریورماه سال جاری شروع شده و روز به روز شدیدتر می شد؛ تا اینکه از حدود یک ماه پیش دیگر نمی‌توانستند راه بروند و حتی انجام فعالیت‌های روزانه نیز برای ایشان امکان پذیر نبود.
متخصص ارتوپد، فیزیوتراپی، لیزرتراپی و ورزشهای تقویت کمر را پیشنهاد داده بودند. همچنین، ۱۲ جلسه کایروپراکتیک را نیز پشت سر گذاشته بودند. اما نتیجه تمام درمان های فوق تنها ریلکس شدن عضلات‌ پا بود و بیمار همچنان موقع راه رفتن پای خود را روی زمین می کشیدند.
ایشان دو سال یکی از بستگان خود را که مشکل سکته مغزی داشتند، به مطب ما آورده بودند. بیمار سکته مغزی شب ها خواب آرام نداشتند و در خواب فریاد می زدند که پس از درمان در مطب ما خوشبختانه توانستند، به راحتی بخوابند.
بیمار طبق اطلاعات خود دریافته بودند که آمریکایی‌ها و چینی‌ها اولین کاری که برای دیسک و درد کمر انجام می‌دهند، طب سوزنی است؛ بنابراین، تصمیم گرفتند عمل جراحی انجام ندهند و طب سوزنی را امتحان کنند. بیمار حتی نمی توانستند راحت بنشینند و در هنگام نشستن دست ها را تکیه گاه می کردند، به طوری که تمام وزن بدن روی دست ها قرار داشت و به مرور دست و شانه ها نیز دردناک شده بودند. پس از یک جلسه درمان با طب سوزنی، لیزرآکوپانکچر گوش و بدن و لیزر موضعی ناحیه کمر خوشبختانه می توانند به راحتی بنشینند و راه بروند.
درمان جهت بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.

M.R.I. قبل از درمان با طب سوزنی لیزری در بیمار مبتلا به کمردرد و سیاتیک
M.R.I. قبل از درمان با طب سوزنی لیزری در بیمار مبتلا به کمردرد و سیاتیک
نوار عصب و عضله برای مشکل درد کمر و سیاتیک

www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

021-26767205 , 09106642920

T.me/DrAnsariClinic

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*