تشخیص و درمان بیماری ها با دستگاه i-Health


Dr. Ansari 21 آذر 1396 دقیقه مطالعه
تشخیص و درمان بیماری ها با دستگاه i-Health

i-Health (آی هلث) سیستمی برای پیشگیری، تشخیص بیماری و بازبینی اثرات درماناست. اساس کار این سیستم بر پایه اصول نوروفیزیولوژیک و مسیرهای عکس العمل بین اندام های داخلی و پوست بدن است و از ایمپالس‌های نور، میدان‌های الکترومغناطیسی ضربه ای، میکروجریان ها و اسکن ترموگرافی برای درمان بهره می برد. آی هلث از طیف های انرژی کاملا غیر یونیزه و کم انرژی استفاده می‌کند. سیگنال های این دستگاه، الگوهایی با ماهیت فرکانس رزونانسی دارند که انرژی و انسجام سیستم های پیچیده‌ی تشکیل‌دهنده بدن را بهبود می بخشند.

 

meting-I-Health

روش تشخیص سنجش میزان انرژی از اطراف نناخن های دست و پا می باشد . در این روش تشخیصی تمام علایم بیماری ها و اختلالات انرژتیک ارگان ها مختلف بدن مشخص می شود ، از این جهت برای پیشگیری از بیماری ها نیز بسیار موثر است .

نتیجه این اندازه گیری بصورت نمودار در نرم افزار مشخص می شود .

Q-koorts-meting-1a

علاوه بر این i-health عنصر غالب فرد و همچنین افزایش یا کاهش فعالیت انرژتیک را بطور دقیق بیان می کند. افرادی که قبلاً عنصر وجودی خود را بر اساس جداول تقویم یا تولد تشخیص داده اند ممکن است پس از مواجهه با عنصری کاملاً متفاوت که در Prevent Report نشان داده شده، شگفت زده شوند. اشتباهی رخ نداده است: در نتایج تست انجام شده، پارامترهای خاصی از TCM دخیل هستند که در نشان دادن عنصر انرژتیک غالب در ذهن و بدن فرد نقش دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*