مراقبت های بهداشتی طبیعی برای فرزند شما


مدیر سایت 5 خرداد 1395 دقیقه مطالعه
مراقبت های بهداشتی طبیعی برای فرزند شما

طب سوزنی: آیا فرزند شما تقریبا همیشه بیمار است؟ آیا بیماری فرزندتان حتی پس از استفاده از آنتی بیوتیک ها و دیگر داروها سریعا بهبود نمی یابد؟ آیا به مواد شیمیایی و سموم موجود در محیط و تاثیر آن بر رشد و نمو فرزند خود اهمیت می دهید؟ آیا فرزند شما بی حوصله است و در کاهای گروهی شرکت نمی کند؟ آیا فرزند شما خوب نمی خوابد، در تمرکز مشکل دارد و بیش از حد معمول خسته به نظر می رسد؟

 

اگر پاسخ شما به هر یک از پرسش های بالا مثبت است پیشنهاد می کنیم بر اطلاعات خود در مورد سلامت فرزند خود با استفاده از برنامه مراقبت های بهداشتی طبیعی  چینی بیفزایید.

 

طب چینی با تجربه ای 2000 ساله در درمان بیماری های کودکان

جمعیت چین به پشتوانه قوی سیستم پزشکی موثر و منحصر بفرد خود تا 1.4 میلیارد نفر رشد داشته است. تمدن چینی به زودی تشخیص داد که کودکان، پایه و اساس آینده این کشور هستند بنابراین دو هزار سال پیش، رسما طب اطفال را به عنوان شاخه ای تخصصی از پزشکی بنیان نهاد. طب چینی اطفال به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. برای مثال این طب در روش های واکسیناسیون طبیعی اطفال در 190 بعد از میلاد پیشقدم بوده و مدل درمانی جامعی برای بیماری های کودکان با استفاده از مواد و روش های طبیعی مثل طب گیاهی و تغذیه درمانی، طب سوزنی، ماساژ تیونا، بادکش، حجامت و تمرین های مربوط به هماهنگی ذهن و بدن مثل چی گونگ و تای چی ایجاد کرد.

 

اصول درمانی اولیه

تقویت کودک با استفاده از مکانیسم های خود بدن او و اصلاح توانایی ها و عدم دخالت در آنچه که باید بطور طبیعی در بدن انجام شود، فلسفه اساسی طب چینی اطفال است. هرچند این موارد از اهداف رایج در این طب محسوب می شوند اما اغلب در عمل انجام نمی شوند. شاهد این امر استفاده فراوان از آنتی بیوتیک ها است که در واقع جایگزین سیستم ایمنی خود بدن شده و کودک را برای عفونت های بعدی مستعد می سازند. مطالعات گوناگون چاپ شده در ژورنال های پزشکی نشان داده اند که 90% از آنتی بیوتیک های تجویز شده برای عفونت گوش بچه ها نه تنها لازم نیستند بلکه کاملا بی اثرند.

 

زمانی که با ذهن و بدن فرزند شما کار می کنیم با ارائه برنامه تغذیه ای مناسب به بهبود او از بیماری، رشد بهتر و مقاومت بیشتر در برابر انواع بیماری ها کمک خواهیم کرد. این درمان ها به عملکرد طبیعی بدن مانند آن چه در بدو تولد انجام می داده است کمک می کنند.

 

ادامه: مراقبت های بهداشتی طبیعی برای فرزند شما – قسمت دوم

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*