امبدینگ کت گوت در نقاط طب سوزنی و تناسب اندام در زنان


مدیر سایت 26 اسفند 1394 دقیقه مطالعه
امبدینگ کت گوت در نقاط طب سوزنی و تناسب اندام در زنان

دکتر لیو جیایو از گروه طب سنتی چینی در گرایش طب چینی لینسن بیمارستان شهر تایپه می گوید امبدینگ کت گوت همراه با طب سوزنی انتخابی نو برای زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند. زنانی هستند که یک ماه پس از امبدینگ، نه تنها وزن کم می کنند بلکه چربی های اضافه بدن نیز از بین می روند. امبدینگ روشی جایگزین برای تناسب اندام محسوب می شود.

 

نیازی نیس نخ های امبدینگ از بدن خارج شوند، این نخ ها خودبخود تجزیه شده و بوسیله بدن جذب می شوند. در هر امبدینگ می توانید از 8 تا 12 نقطه طب سوزنی استفاده کنید. این نخ ها به مدت 7 تا 15 روز و هر 24 ساعت شبانه روز عمل می کنند. بنابراین دکتر لیو پیشنهاد می کند بیمارانی که رژیم لاغری دارند بهتر است هر 1 تا 2 هفته از روش امبدینگ استفاده کنند تا به وزن ایده آل برسند. بر اساس فیزیک بدنی خود می توانید در ماه حدود 3 تا 5 کیلو وزن کم کنید و این مناسب ترین سرعت کاهش وزنی است که برای قلب قابل تحمل است.

 

اساسا کاهش وزن طی یک پروسه گام به گام همراه با رژیم های متعادل و ورزش های ملایم، سالم ترین راه برای کاهش وزن است. درمان های لاغری جامع به ایجاد رژیم غذایی مناسب و متعادل و عادات ورزشی سالم در جهت بهبود وضعیت بدنی و همچنین بهبود میزان متابولیسم و ترشح اندوکرین کمک می کند. با بهره گیری از پزشکان و متخصصان علوم تغذیه پس از اتمام دوره درمان مجددا دچار افزایش وزن نخواهید شد.

 

 

تاثیر امدینگ در کاهش وزن

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*