تشخیص و درمان بیماری ها با دستگاه پیشرفته آی هلث توسط دکتر انصاری


Dr. Ansari 10 آذر 1394 دقیقه مطالعه
تشخیص و درمان بیماری ها با دستگاه پیشرفته آی هلث توسط دکتر انصاری

i-Health (آی هلث) سیستمی برای پیشگیری، تشخیص بیماری و بازبینی اثرات درمان است. اساس کار این سیستم بر پایه اصول نوروفیزیولوژیک و مسیرهای عکس العمل بین اندام های داخلی و پوست بدن است و از ایمپالس‌های نور، میدان‌های الکترومغناطیسی ضربه ای، میکروجریان ها و اسکن ترموگرافی برای درمان بهره می برد. آی هلث از طیف های انرژی کاملا غیر یونیزه و کم انرژی استفاده می‌کند. سیگنال های این دستگاه، الگوهایی با ماهیت فرکانس رزونانسی دارند که انرژی و انسجام سیستم های پیچیده‌ی تشکیل‌دهنده بدن را بهبود می بخشند.
DSC_0032

DSC_0021

نرم افزارهای آی هلث از اصول نوروفیزیولوژیک بدن همراه با اصول طب سنتی چین و طب سوزنی برای ارزیابی مریدین ها و عملکرده و اندام های مربوط با آن ها به عنوان ورودی پروتکل های درمان و ترسیم طرح های درمانی استفاده می کند چرا که رابطه مشخصی بین عملکردهای فیزیولوژیک بدن و اندازه گیری الکتوفیزیولوژیکال مریدین ها، درماتوم ها و نقاط طب سوزنی در بدن وجود دارد.

DSC_0029

مزایای این دستگاه نسبت به طب سوزنی سنتی
• در این روش از سوزن استفاده نمی شود، روشی غیرتهاجمی بوده و آسیبی ایجاد نمی کند بنابراین به طور ویژه ای برای کودکان مناسب است.
• این دستگاه با نور، میدان مغناطیسی و جریان، مقدار مشخصی انرژی ایجاد می کند که از طریق شبکه مریدین به سلول ها هدایت می شود.
• این دستگاه، انرژی و اطلاعات را بسیار بیش از آنچه افراد با انرژی کم به سیستم می دهند برای سیستم فراهم می آورد.

DSC_0028

این روش درمانی هر روزه در مطب دکتر انصاری انجام می شود.

licht3
سوالات متداول در مورد این روش درمانی
آیا همه می توانند در هر زمان از دستگاه آی هلث استفاده کنند؟
تنها در موارد بارداری و استفاده از دستگاه‌ تنظيم‌ كننده‌ ضربان‌ قلب (pacemaker)‌ است که باید نظر متخصص آی هلث در مورد استفاده از اسکن ترمودینامیک یا درمان الکتریکی با آن را جویا شوید. نوردرمانی نباید برای صورت و چشم ها و کسانی که سابقه حمله صرع دارند به کار رود.
آیا می توانیم اثر درمان را متوجه شویم؟
اغلب بیماران اثرات درمان با این دستگاه را سریعا به صورت احساسی نافذ مانند احساس گرما، آرامش، تخفیف درد، توضیح مسیر دقیق مریدین درمان شده و غیره تجربه می کنند.
آیا آی هلث می تواند تمام مشکلات سلامت را حل کند؟
خیر، شکستگی ها، آپاندیس حاد، بهبودکیفیت زندگی افرادی مثل بیماران سرطانی و آسیب های غیرقابل جبران بافت، با این روش قابل درمان نیستند. در آلزایمر با درجه مشخصی از فراموشی، تحریک به بهبود حافظه کوتاه مدت کمک می کند. آلزایمر خود نمی تواند با این روش درمان شود. شرایط وراثتی وخیم نیز از مواردی است که نمی تواند با فرکانس برطرف شود.
چگونه طب سنتی چین در این دستگاه استفاده می شود؟
اصل فلسفی عناصر پنجگانه جزء مهمی از طب سنتی چین است. این تئوری، فرایندهای رشد و نمو در طبیعت و در بدن انسان را شرح می دهد: رویش، رشد، گلدهی، محصول و زوال آن از مراحل ضروری برای تجدید حیات هستند. برای هر مرحله، ویژگی ها و ابعاد رفتاری، احساسی و سلامتی مربوطه توصیف شده است. دستگاه آی هلث از این فرایندهای عمومی در نرم افزارها و روش های خود برای ارزیابی تنظیم بوسیله مریدین ها به عنوان ورودی پروتکل های درمان و ترسیم طرح های درمانی استفاده می کند. تشبیهی از تئوری عناصر پنجگانه امکان ارائه یک دیدگاه به رفتار، خلق و خو و حساسیت انسان به شرایط مختلف را فراهم می آورد.
رنگ درمانی چیست و چگونه عمل می کند؟
یک رویکرد درمانی ویژه با استفاده از طول موج های مختلف نور یعنی رنگ های مختلف برای درمان اختلالات خاصی مثل اختلالات خواب، اختلالات پوست، خلق و خو و احساس درد است.
تفاوت آن با بیورزونانس و طب سوزنی الکتریکی سنتی چیست؟
طب سوزنی الکتریکی سنتی (EAV) و بیورزونانس، تقریبا به مدت 50 سال به طور موفقیت آمیز مورد استفاده قرار گرفته اند. منتقدان طب سوزنی الکتریکی مدعی هستند که اندازه گیری ها غیرعینی و بیشتر ناشی از هنر درمانگر است تا مهارت او. بیورزونانس غالبا در ترکیب با طب سوزنی الکتریکی سنتی استفاده می شود. آی هلث سه پیشرفت اساسی نسبت به دو روش مذکور دارد که دقت و اثربخشی را به میزان قابل توجهی بالا می برد:
1. در سایه تکنولوژی و با پیشرفت روزافزون آن اندازه گیری مقاومت پیچیده مریدین ها به اندازه کافی عینی و قابل اعتماد خواهد شد. اندازه گیری ها می تواند سریعا آموزش داده شده و توسط دستیار انجام شود. به علاوه، این اندازه گیری ها دردناک نیستند. تفسیر نتایج نیاز به تسلط دارد و در موارد بیماری باید توسط متخصص انجام شود. با توجه به بار الکتریکی و مکانیکی کم دستگاه، نقاط طب سوزنی و مریدین ها به میزان اندکی تحت تاثیر قرار می گیرند و سریعا پس از اندازه گیری مجددا احیا می شوند. ارزیابی مجدد بیمار طی یک جلسه مشاوره مفید است زیرا مریدین ها درکی از تغییرات انرژتیک و فیزیولوژیک واقعی ایجاد شده با درمان ها ارائه می دهند و بدون این نتایج، تغییرات ایجاد شده در اثر فشار شدید و سوزش چیزی است که بسیاری از دستگاه های دیگر نیز ایجاد می کنند.
2. درمان با ایمپالس های نور، میدان های مغناطیسی ضربه ای و میکروجریان ها. آی هلث از طیف های انرژی کاملا غیر یونیزه و کم انرژی استفاده می کند. سیگنال های این دستگاه، الگوهایی با ماهیت فرکانس رزونانسی دارند که انرژی و انسجام سیستم های پیچیده ای که بدن انسان را شکل می دهند را بهبود می بخشند.
3. پاسخ سریع اسکن ترموگرافی (گرمانگاری). بهترین الکتروسیوتیکال ها (تمام داروهای بیوالکتریکی که از تحریک الکتریکی برای تغییر و تاثیر بر عملکردهای بدن بهره می برند) می توانند بطور اتوماتیک تحت نظر باشند؟. سیگنال هایی با بیشترین تاثیرات انرژی زایی یا اثرات متعادل کننده در تنظیم رویشی بطور خودکار شناخته شده اند. این سیگنال ها بهترین اتصال را با رسپتورهای بدن ایجاد می کنند و زمانی که فعال باشند به بهبود شخص کمک می کنند.
تفاوت آن با صوت درمانی چیست؟
درمان ها می تواند به شکل امواج صوتی انجام شود. طی تجربه دریافتیم که اِعمال فرکانس به صورت میکروجریان و میدان های مغناطیسی ضربه ای اثرات درمانی بهتری دارند.
تفاوت آن با تجویز دارو چیست؟
با انرژی درمانی، مواد غیرطبیعی به سیستم مورد درمان افزوده نمی شود و بیمار نیاز به مصرف دارو که غالبا عوارض مضری دارد نخواهد داشت. ترکیب داروها نیز در اغلب موارد عوارض جانبی ناشناخته ای دارند.
تفاوت آن با دیگر انواع نوردرمانی چیست؟
در این دستگاه برای هر درماتوم، مریدین، اندام و علامت بیماری، مشکل سم زدایی و غیره توالی خاصی از رنگ استفاده می شود. در این روش نیز مانند روش کلاسیک رنگ درمانی از یک رنگ استفاده می شود اما در این روش با بکار بردن توالی های رنگ میزان تاثیر و اثربخشی درمان تا حد زیادی افزایش یافته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*