تاثیر چندین برابر طب سوزنی با Aiguille Semi-Permanent) ASP) یا سوزن های نیمه دائمی گوش توسط دکتر انصاری


Dr. Ansari 10 آذر 1394 دقیقه مطالعه
تاثیر چندین برابر طب سوزنی با  Aiguille Semi-Permanent) ASP) یا سوزن های نیمه دائمی گوش توسط دکتر انصاری

طب سوزنی گوش (اوریکولوتراپی) روش درمانی است که در آن به جای استفاده از نقاط طب سوزنی بدن، از نقاط طب سوزنی گوش استفاده می شود. این روش درمانی از چین و ایران شروع شد و در اروپا پیشرفت کرد و پروفسور پل نوژیه از مارسی فرانسه لقب پدر طب سوزنی گوش را داراست و در حال حاضر کشورهای آلمان و فرانسه از کشورهای پیشتاز در زمینه طب سوزنی گوش می باشند. روشهای پیشرفته این طب، در درمان بیماریهای صعب العلاج اثرات به سزایی دارد. از آنجا که درمان به روش تحریک معمول نقاط در گوش (توسط سوزن – دستگاه الکترواستیمولتیور- لیزر) به رفت و آمد مکرر نیاز دارد می توان برای تحریک با زمان متوسط، از سوزنهای نیمه دائمی ازجنس طلا یا استیل استفاده نمود. این سوزنها بطور متوسط 2 هفته و در صورت نگهداری مناسب و کامل ،بعضا تا 1 ماه در گوش باقی مانده و اثرات درمانی را اعمال می کنند. بدین ترتیب نیاز به رفت و آمد مکرر منتفی میشود، ضمن اینکه به اثرات درمانی قوی تری دست می یابیم. عوارض در این روش بسیار ناچیز بوده و گاها مربوط به واکنش آلرژیک تعداد معدودی از بیماران به فلز کاشته شده در گوش مربوط میشود. مکانیسم درمانی این فلزات در گوش مربوط به تحریک نقطه طب سوزنی مربوطه و اصلاح اختلال یونی که در اثر بیماری ایجاد شده در محل کاشت می باشد و این موارد باعث درمان بیماری خواهند شد.
این سوزن ها به مدت سه تا چهار هفته در گوش باقی می ماند و پس از خارج کردن آن ها اثرات درمانی آن باقی می ماند بطوری که هیچگاه به وضعیت اولیه بیماری برنمی گردد و ممکن است برای بهبودی سریع تر بیماری استفاده مجدد از ایمپلنت ASP ها نیاز باشد.
ASP_02
ASPfinger-2
1-box-200pcsbox-semi-permanent-needles-asp-sedatelec
موارد کاربرد ایمپلنت ASP
تمام بیماری ها را می توان با ایمپلنت ASP درمان کرد از جمله اضطراب، پرخاشگری، افسردگی، پرخوری عصبی، ترک سیگار، خارش پوست، خشکی شانه، کمردرد، سیاتیک، ورم معده، یبوست، سندرم روده تحریک پذیر، سرگیجه، سردرد، حالت تهوع و استفراغ، تاری دید، ضعف حافظه، جوش صورت، پرش پلک، نازایی، رینیت آلرژیک، شب ادراری، بی اشتهایی کودکان، چاقی، ناتوانی جنسی، سردرد، تپش قلب، سرفه، ورم اثنی عشر، لک صورت، کک مک صورت، روشن شدن پوست صورت، دیسک گردن، … و بهبود نسبی دیابت، فشار خون، پارکینسون، آسم، سکته مغزی، تشنج می گردد.
مزایای ASP
1. برخلاف طب سوزنی نیاز به مراجعه مکرر و هفته ای سه جلسه ندارد
2. نقطه ای که با ASP ایمپلنت می شود تا یکماه بطور پیوسته تحریک شده و اثرات درمانی چندین برابر می شود.

روش ایمپلنت ASP همه روزه در مطب دکتر انصاری انجام می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*