درمان گرمای بدن و داغی صورت


admin 16 تیر 1400 دقیقه مطالعه
درمان گرمای بدن و داغی صورت

خانم ۴۵ ساله از تهران به علت مشکل داخلی به مطب ما مراجعه کردند. در شرح حال مشخص شد ایشان از دوران کودکی تحمل گرمایی پایینی داشتند و مکان‌های گرم، بسیار بیشتر از حد معمول برای ایشان آزاردهنده بود. برای مشکل داخلی شش جلسه درمان و برای مشکل عدم تحمل گرما دو جلسه درمان با طب سوزنی، لیزر آکوپانکچر انجام شد و خوشبختانه مشکل (گرمای غیر طبیعی بدن) که ایشان از کودکی با آن درگیر بودند، به طور کامل برطرف گردید.
طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر در مواردی که افراد تحمل گرما یا سرما ندارند و یا دست و پای سرد دارند، درمان های موثری است که معمولاً طی دو جلسه انجام می‌شود و مشکل، کاملا بر طرف می شود.

 

 

گرما و طب سوزنی

از دیدگاه طب سنتی چینی، خوردن غذاهای تند و داغ، استرس و  عوامل بیماریزای خارجی فاکتورهایی هستند که گرمای بدن از آن ها نشأت می گیرد. استرس و فشارهای هیجانی منجر به رکود چی (انرژی حیاتی بدن) می شوند و این رکود منجر به گرما در بد می گردد. عوامل بیماریزای خارجی بعد از ورود به بدن تبدیل به عوامل درونی می شوند که برخی با ایجاد گرما همراه هسند و غذاهای تند و داغ به طور مستقیم موجب داغی بدن می گردند، بنابراین فرد تحمل گرمایی مناسبی ندارد و در گرما دچار تعریق شدید و کلافگی می شود. طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر با برطرف کردن رکود چی، درمان استرس، اضطراب و فشارهای هیجانی و رفع عوامل بیماریزای درونی، موجب برطرف شدن گرمای بدن و صورت می شوند. این درمان دائمی بوده و برگشت پذیر نیست.

 

۰۹۱۰-۶۶۴-۲۹۲۰

۰۲۱-۲۶۷۶۷۲۰۵

www.DoctorAnsari.ir

www.DoctorAnsari.com

www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*