طب فشاری و خشم


Dr. Ansari 24 فروردین 1400 دقیقه مطالعه
طب فشاری و خشم

طب فشاری یکی ازروش های مکمل در بهبود برخی وضعیت ها است که در آن نقاط طب سوزنی خاصی با توجه به وضعیت موجود فشار داده می شوند. هدف از اینکار بازگردندان تعادل انرژی های بدن و در نتیجه ایجاد مجدد هموستاز بدن و درمان وضعیت بیماری است. اعتقاد بر این است که فشار دادن نقاط طب سوزنی باعث بهبود جریان خون و افزایش ترشح اندورفین ها و متعاقبا احساس آرامش و کاهش درد می شود. برای فشار دادن نقاط می توان از انگشت یا ته خودکار استفاده کرد. میزان فشار به گونه ای باشد که درد مختصری حس کنید (فشار در حد لمس یا همراه با درد شدید نباشد). می توانید از روش فشار ثابت یا فشار پمپی (روش فشار روی نقطه و سپس رها کردن آن) استفاده کنید.

توصیه های موبوط به انجام طب فشاری

از نقاط طب فشاری در زمان بارداری، بلافاصله پس از وعده های غذایی (یک الی دو ساعت از صرف غذا گذشته باشد)، پس از تمرینات ورزشی، بعد از استحمام و در زمان بیماری های جدی پرهیز شود.
پس از انجام درمان، آب ولرم فراوان بنوشید تا سموم‌ از بدن دفع شوند.

نقاط طب فشاری برای کنترل خشم

از دیدگاه طب چینی عضو مرتبط با هیجان خشم، کبد است و این عضو تحت تاثیر خشم در تاثیر قرار می گیرد. خشم به صورت یک حس وسیع تعبیر می‌شود که شامل ناامیدی رنجش، خشم سرکوب شده و غیظ است؛ به ویژه زمانی که سرکوب شود باعث رکود چی انرژی) کبد می‌شود. خشمی که خالی می‌شود، اغلب باعث افزایش یانگ کبد یا آتش کبد خواهد شد. از آنجا که رابطه بین هیجان و عضو مرتبط با آن دو طرفه است، پس هر حالتی از خشم می تواند موجب بیماری کبد شود و برعکس بیماری کبد نیز ممکن است باعث تحریک پذیری فرد گردد.

خشم و نقاط طب فشاری
خشم و نقاط طب فشاری
خشم و نقاط طب فشاری
خشم و نقاط طب فشاری
خشم و نقاط طب فشاری

برای کنترل زودخشمی هر یک از نقاط فوق را به مدت یک دقیقه، روزی سه بار، قبل از صبحانه، ناهار و شام فشار دهید.

📞021-26767205
📱09106642920
www.DoctorAnsari.com
www.AuriculoTherapy.ir
www.LaserAcupuncture.ir
www.DoctorAnsari.ir
Telegram:
ِDrAnsariClinic@

https://www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*