بارداری در یائسگی زودرس


admin 21 فروردین 1400 دقیقه مطالعه
بارداری در یائسگی زودرس

خانم ۳۸ ساله به علت ناباروری ناشی از کاهش ذخیره تخمدان به مطب ما مراجعه کردند. آزمایش انجام شده در خرداد ۹۸ ذخیره تخمدان یا AMH را برابر ۰٫۷ نشان می‌داد؛ قبل از مراجعه به ما یک مرتبه IUI ناموفق داشتند و پزشک برای بارداری به ایشان پیشنهاد تخمک اهدایی داده بودند.

 برای بیمار یک دوره طب سوزنی، لیزر آکوپانکچر بدن و گوش و لیزر موضعی رحم و تخمدان ها انجام شد که پس از آن، ذخیره تخمدان از ۰٫۷ به ۱٫۱ افزایش پیدا کرد.

 در سونوگرافی تاریخ ۱۸/۸ /۹۸ ضخامت اندومتر ۸ میلیمتر بوده و یک فولیکول ۲۰ میلیمتری مشاهده گردید.

در تاریخ ۹۸/۱۰/۹ ذخیره به ۱٫۶ افزایش پیدا کرد و منجر به بارداری طبیعی شد؛ آزمایش انجام شده در ۹۸/۱۲/۸ مقدار Beta HCG را ۲۳۱ نشان می داد، اما متاسفانه به علت ناشناخته ای یک هفته بعد از تست مثبت بارداری، سقط داشتند.

 ایشان ناامید نشدند و در فروردین ۹۹ مجدداً مراجعه کردند و یک دوره طب سوزنی، لیزرآکوپانکچر، لیزر رحم و تخمدان و امبدینگ و مجدداً به فاصله چند ماه یک دوره درمان دیگر برای ایشان انجام شد (در مجموع سه مرتبه امبدینگ و بیش از سه دوره طب سوزنی [۴۴ جلسه لیزر آکوپانکچر بدن و گوش و لیزر رحم و تخمدان ها]).

 در تاریخ ۹۹/۹/۳ به علت تاخیر در پریودی آزمایش دادند که مقدار  Beta HCG را ۲۴۶ نشان می داد و به لطف خدا هم اکنون فرزند دختر ۶ ماهه باردار هستند. با آرزوی سلامتی برای مادر و فرزندی سالم و صالح.

آزمایش قبل از درمان ذخیره تخمدان یاAMH       آزمایش بعد از دو دوره درمان ذخیره تخمدان یا AMH

سونوگرافی بعد از درمان با طب سوزنی در بیمار یائسگی زودرس   بارداری در یائسگی زودرس با طب سوزنی لیزری  بارداری در یائسگی زودرس با لیزرآکوپانکچر

سونوگرافی موفق در یائسگی زودرس با طب سوزنی     سونوگرافی جنین در یائسگی زودرس

 

📞۰۲۱-۲۶۷۶۷۲۰۵
📱۰۹۱۰۶۶۴۲۹۲۰
www.DoctorAnsari.com
www.AuriculoTherapy.ir
www.LaserAcupuncture.ir
www.DoctorAnsari.ir
Telegram:
ِDrAnsariClinic@

https://www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*