گرگرفتگی یائسگی


admin 11 اسفند 1399 دقیقه مطالعه
گرگرفتگی یائسگی

طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر درمان های موثری برای علائم یائسگی مانند گرگرفتگی یا hot flash، افسردگی، ریزش مو و دیگر عوارض آن در افرادی است که در سنین طبیعی یائسگی قرار دارند یا دچار یائسگی زودرس شده اند.
خانم ۵۵ ساله از حدود ۴ سال پیش برای گرگرفتگی یائسگی به مطب ما مراجعه کردند. ایشان دکترای آزمایشگاه دارند و در تایم کاری به طور ناگهانی دچار گرفتگی می شدند؛ بنابراین، شرایط برای ایشان بسیار آزاردهنده بود و مصرف دارو متاسفانه تاثیری بر این عارضه نداشت. ایشان ابتدا یک بار در ماه برای درمان مراجعه می‌کردند،وسپس، در حال حاضر، با گذشت ۴ سال از شروع درمان، هر پنج الی شش ماه، یک بار برای این مشکل مراجعه می کنند. همچنین، علائم زمانی که برمیگردند، به شدت سابق نبوده و بسیار جزئی هستند و با یک جلسه درمان ۵ ماه به طور کامل از گرگرفتگی رهایی می یابند. بی ضرر بودن طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر، عدم نیاز به پیروی از برنامه دارویی و کافی بودن تعداد جلسات کم درمان باعث شده ایشان این روش را به همه همکاران و دوستانی که دچار عوارض یائسگی هستند، توصیه کنند.
طب سوزنی و لیزرآکوپانکچر علاوه بر تاثیر بر گرگرفتگی، باعث پیشگیری از پوکی استخوان، افتادگی پوست صورت و ریزش مو در دوران یائسگی می شود.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*