عفونت دستگاه ادراری و طب سوزنی


مدیر سایت 2 تیر 1395 دقیقه مطالعه
عفونت دستگاه ادراری و طب سوزنی

طب سوزنی: دستگاه ادراری از اندام ها و لوله های سیستم ادراری از جمله کلیه ها، مثانه، مجرای خروج ادرار و میزنای تشکیل شده است. هر یک از این قسمت ها می تواند دچار عفونت شود. بیشتر عفونت های سیستم ادراری در قسمت مثانه رخ می دهد. با اینحال، اگر عفونت مثانه درمان نشده و بدخیم شود می تواند به کلیه ها سرایت کند. عفونت کلیه ها بسیار خطرناک تر بوده و مشکلات جدی تری را در پی داشته باشد. عفونت های دستگاه ادراری (UTI) از آلودگی مجرای خروج ادرار (لوله ای که مثانه را به خارج بدن ارتباط می دهد) با باکتری ها می باشد. مثانه اولین اندامی است که عوامل بیماری زا به آن می رسند و بنابراین مثانه جایی است که علائمی مثل سوزش ادرار، درد در بخش تحتانی شکم یا پشت، ادرار مکرر و اندک، ادرار کدر و  تیره، ادرار بدبو، تب و لرز، حالت تهوع و استفراغ بروز می کند. در مطب طب سوزنی دکتر انصاری از درمان های سنتی مثل طب سوزنی و طب گیاهی  به عنوان روش هایی ایمن و موثر برای کمک به عفونت های دستگاه ادراری استفاده می شود.

نحوه درمان موفقیت آمیز عفونت های دستگاه ادراری  (UTI)

UTI از جمله بیماری های مدرن به حساب نمی آیند. این دسته عفونت ها از زمان پیدایش بشر همواره وجود داشته و زنان را با فراوانی بیشتری تحت تاثیر قرار می دهد ، چرا که در زنان طول مجرای خروج ادرار کوتاه تر است. طب سنتی چین از جمله درمان هایی است که با گذشت زمان بارها آزموده شده و به رهایی بدن از انواع عوامل بیماریزا کمک می کند. طب سوزنی به ارتقاء سیستم ایمنی کمک کرده و گیاهان آنتی باکتریال چینی برای حمله به عوامل بیماری زا که باعث ایجاد عفونت و تسکین درد بدون عوارض جانبی می شوند، استفاده می شوند.

صرفنظر از اینکه چه مدت است از عفونت دستگاه ادراری رنج می برید یا در حال استفاده از چه داروها یا مکمل هایی هستید، پزشک تمام چالش های شما در ارتباط با عفونت سیستم ادراری را بررسی می کند. هدف ما اینست که علاوه بر شرایط حاد شما دیگر علائم شما که از دید طب چینی با سلامت دیگر قسمت های بدن شما در ارتباط است را نیز بررسی کنیم. پس از مشاوره، برنامه درمانی اختصاصی برای مشکل UTI که شامل طب سوزنی، لیزرآکوپانکچر و لیزر موضعی است ارائه خواهد شد. پزشک ما به تمام سوالات شما قبل از شروع درمان پاسخ خواهد داد.

ادامه در درمان های ویژه ما برای غلبه بر UTI – بخش دوم

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*