درمان های ویژه ما برای غلبه بر اختلالات ادراری – بخش دوم


مدیر سایت 1 تیر 1395 دقیقه مطالعه
درمان های ویژه ما برای غلبه بر اختلالات ادراری – بخش دوم

ابتدا: رفع اختلالات سیستم ادراری با طب سوزنی را مطالعه نمایید.

هیچ برنامه منفردی برای تمام کسانی که از یک اختلال ادراری رنج می برند وجود ندارد. در مطب طب سوزنی درمانگر این طب در ایجاد طرحی که تنها مختص بدن شما است فعالیت دارد.

طب سوزنی

نقاط موثر برای درمان اختلالات ادراری طی هزاران سال در سرتاسر بدن شناسایی شده اند. درمانگر طب سوزنی ما مهارت بالای خود را در انتخاب نقاط صحیح برای شرایط خاص به کار می گیرد. صرفنظر از اینکه در چه نقطه ای از بدن طب سوزنی را دریافت می کنید انجام این طب به ایجاد حس ریلاکسیشن کمک می کند. ناقلین عصبی که باعث آرام شدن و بهبود خلق و خو می شوند در طول جلسات طب سوزنی ترشح می شوند. بررسی ها نشان می دهند طب سوزنی می تواند در موارد بی اختیاری ادرار و تکرر ادرار باعث بهبود مجرای خروج ادرار و حل اینگونه مشکلات شود. با استفاده از طب سوزنی می توان ورم مثانه و پروستات  را کاهش داده و مشکل اضطرار در دفع ادرار را برطرف نمود. با انجام منظم طب سوزنی و به ویژه زمانی که  این درمان با دیگر درمان های طب چینی ترکیب شود بدن شما به فعالیت های نرمال و سالم خود بازمی گردد.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی سابقه ای طولانی در درمان اختلالات مثانه دارد. گیاهان زیادی وجود دارند که برای کمک به مشکلاتت سیستم ادراری مورد استفاده قرار می گیرند. پوریا (Poria)، بلغور جو، و بارهنگ آبی شرقی تنها معدودی از گیاهانی هستند که برای درمان اینگونه اختلالات مورد استفاده قرار می گیرند. به نظر می رسد هیچ گیاهی به تنهایی نمی تواند یک مشکل یا تمام شرایط موجود در بدن بیمار را درمان کند اما ترکبی از گیاهان با تشدید اثر یکدیگر می توانند به بهبود مشکلات بدن کمک کنند. بر اساس علائم منحصر بفرد شما از اختلال سیستم ادراری، ترکیب گیاهی ویژه ای برای کمک به بهبود علائم و شرایط کلی بدن شما ارائه خواهد شد.

تغذیه

محرک های مشخصی مثل کافئین، شکر، غذاهای پر ادویه، غذاهای اسیدی، گوشت و لبنیات پرچرب که بسیاری از افراد بطور منظم استفاده می کنند می تواند مشکلات ادراری شما را وخیم تر کند. بهتر است از ژورنال های تغذیه برای اطلاع از ارتباط بین غذا و علائم بیماری بهره ببرید یا با یک مشاور تغذیه در ارتباط باشید.

مکمل ها

استفاده از مکمل هایی مثل ویتامین C همراه با بیوفلاونوئیدها می تواند انواع التهاب را در بدن کاهش دهد. بتا کاروتن و زینک (روی) به عملکرد سیستم ایمنی و بهبود غشاهای مخاطی در مجاری ادرار کمک می کند. همچنین پروبیوتیک ها نیز به سلامت سیستم ایمنی در غشاهای مخاطی کمک می کنند. مکمل ها نیز دقیقا مانند درمان های گیاهی و غذایی زمانی بهترین تاثیر را خواهند داشت که بر اساس نیاز های منحصر به فرد بیمار تجویز شوند. برای تعیین نوع مکمل ها و دوز استفاده از آن ها بهتر است از متخصص این رشته و پزشکانی که فرمولی مطمئن و موثر از آن ها ارائه می دهند بهره ببرید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*