رفع اختلالات سیستم ادراری با طب سوزنی


مدیر سایت 31 خرداد 1395 دقیقه مطالعه
رفع اختلالات سیستم ادراری با طب سوزنی

طب سوزنی:مشکلات زیادی در ارتباط با سیستم دفع ادرار وجود دارند از جمله عفونت مجاری ادرار، سیستیت بینابینی، بی اختیاری ادرار، شب ادراری و دفع مکرر، دردناک و اضطراری ادرار. عوامل ایجاد کننده چنین مشکلاتی می تواند شامل عفونت های باکتریایی، بزرگ شدن پروستات در مردان، پرولاپس یا سرطان مثانه باشد یا به صورت عوارض مشکلاتی مثل دیابت، سنگ کلیه یا بیماری های مقاربتی بروز کند. از سوی دیگر، علائم اختلالات ادراری می تواند مشکلات جدی‌تری را باعث شوند که نیاز به بررسی بیشتر و چشم انداز دقیق تری دارند. در مطب طب سوزنی دکتر انصاری از روش های درمانی طب چینی مثل طب سوزنی، لیزرآکوپانکچر و طب گیاهی برای ایجاد حس بهتر و سلامت کل سیستم های بدن شما استفاده می شود.

درمان موفقیت آمیز اختلالات مجاری ادرار

سیستم ادراری متشکل از سه بخش است. بخش تحتانی شامل مثانه است که ادرار را نگه می دارد، مجرای خروج ادرار که ادرار را از طریق منفذ واژنی در زنان و با کمک پروستات و از طریق پنیس در مردان به خارج از بدن انتقال می دهد. بخش میانی سیستم ادراری بالای مثانه قرار می گیرد که شامل میزنای است که ادرار را از کلیه به مثانه می آورد. بخش فوقانی شامل کلیه ها است که مواد زائد اب را تصفیه کرده و در عین حال به جذب آب و مواد مغذی کمک می کنند، در نتیجه سیستم ادراری، مجموعه ای پیچیده از  مجاری، پمپ ها و فیلترهایی است که به توازن بسیار دقیق که به راحتی با عوامل دیگر دچار اختلال می شود نیاز دارد.

پزشک ما با دیگر درمانگران سلامت در تیم پزشکی شما همکاری خواهد کرد. ما با متخصص اورولوژیست و دیگر متخصصان برای یافتن منبع اصلی مشکل شما کار می کنیم. طی مشاوره اولیه با یکی از پزشکان ما، وضعیت خاص سیستم ادراری و نیز شرح حال کامل شما، عادات غذایی، بیماری های قبلی و فعلی، جراحی (در صورت وجود) و هر انچه که مربوط به سلامت شما است ارزیابی خواهد شد. پس از آن، روش های تشخیص که مختص طب چینی هستند مثل بررسی ویژگی های خاص و غیر معمول در چهره، زبان، نبض و نیز لمس قسمت خاصی از بدن استفاده می شود. تنها زمانی که اینگونه معاینات کامل شود می توان تشخیص صحیح بر اساس طب چینی را انجام داد و برنامه درمانی ویژه ای شامل طب سوزنی، طب گیاهی چینی و تغذیه درمانی را به بیمار ارائه داد. زمانی که تمام سوالات شما پاسخ داده شد درمان شما شروع می شود.

ادامه در: درمان های ویژه ما برای غلبه بر اختلالات ادراری – بخش دوم

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*