طب سوزنی، درمانی ایده آل برای مادران باردار


مدیر سایت 12 خرداد 1395 دقیقه مطالعه
طب سوزنی، درمانی ایده آل برای مادران باردار

ابتدا:  طب سوزنی و بارداری را مطالعه نمایید.

طب سوزنی، درمانی ایده آل برای مادران باردار است چرا که روشی ایمن، موثر و غیرتهاجمی است. مشخص شده که این طب برای طیف وسیعی از علائم مرتبط با بارداری به ویژه اختلالات گوارش، درد و استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

حتی اگر هیچیک از علائم بارداری ذکرشده را تجربه نمی کنید با بهره از طب سوزنی و گیاهان چینی و تغذیه درمانی می توان به سلامت بیشتر مادر و نوزاد در طول این دوران کمک کرد.

در طب بیماری، پیشگیری از بیماری، هدف اصلی بوده و در کل، بسیاری از مشکلات تا زمانی که شدید نشده اند بهتر درمان می شوند.

معمولا درمان های چینی برای سه ماهه اول بارداری به طور ویژه ای برای خطر سقط جنین، حالت تهوع، استفراغ، خستگی، سردرد و خونریزی غیرنرمال موثر هستند. درمان های مربوط به سه ماهه دوم شامل رفلاکس اسید، درد پشت و درد هیپ خواهند بود. از آنجا که بدن مادر در سه ماهه سوم،  باید بیشتر برای جنین در حال رشد سازگار شود، علائم اصلی این سه ماهه آخر معمولا شامل خستگی، احتباس آب، درد بدن و حالت تهوع می باشد. به علاوه، طب سوزنی در سه ماهه سوم بارداری به ریلاکسیشن رحم، آرام کردن ذهن، نرم شدن گردن رحم و جهت گیری صحیح نوزاد برای داشتن زایمانی راحت کمک می کند.

اولین حضور شما در مطب با مشاوره آغاز می شود. پزشک ما علائم فعلی شما و نیز شرح حال کامل شما از ابعاد جسمی، روانی و هیجانی در دوران قبل از بارداری را نیز بررسی می کند. سپس برنامه درمانی ویژه برای تامین نیازهای بدن شما ارائه می شوند. در طب چینی، هر زن با دیگر متفاوت است، بنابراین؛ بارداری و طرح درمانی نیز برای هر یک از زنان متفاوت خواهد بود. پس از اینکه به تمام پرسش های شما پاسخ داده شد، درمان آغاز می شود.

بسیاری از بارداری ها با ریسک بالایی همراه هستند و هر زن چالش های زیادی در این دوران خواهد داشت. حتی دوره قبل از بارداری نیز خالی از استرس نیست. بارداری برای برخی از زنان کمی ترسناک است؛ مخصوصا هر چه مادر به پایان این دوره نزدیک تر می شود. با استفاده از داروهای گیاهی می توان آرامش و استراحت بهینه در این دوران را برای مادر فراهم نمود.

ادامه در: طب سوزنی و درمان ها ویژه ما برای غلبه بر علائم مرتبط با دوران بارداری

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*