درمان های ویژه ما برای غلبه بر سرماخوردگی و آنفلوانزا کودکان


مدیر سایت 10 خرداد 1395 دقیقه مطالعه
درمان های ویژه ما برای غلبه بر سرماخوردگی و آنفلوانزا کودکان

ابتدا: طب سوزنی برای درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا در کودکان را مطالعه نمایید.

ما برای کمک به فرزند شما با متخصص اطفال او همکاری می کنیم. برای داشتن بهترین نتیجه درمانی توصیه می شود به محض دیدن اولین علائم در کودک به پزشک مراجه شود. درمان با مشاوره اولیه و با بررسی وضعیت فعلی و شرح حال کودک شما آغاز می شود. از آنجا که هر فردی سرماخوردگی و آنفلوانزا را به طور اختصاصی تجربه می کند، برنامه درمانی نیز برای هر فردی مختص سیستم بدن او خواهد بود. این برنامه درمان شامل طب سوزنی، داروهای گیاهی چینی و تغذیه درمانی است. قبل از شروع درمان، به همه سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

برنامه درمانی ویژه

طب چینی متشکل از مدل های درمانی کلی نگر است که بر درمان علائم و کمک به سلامتی کل بدن و ذهن تمرکز دارد. هیچ برنامه منفردی برای تمام کودکانی که از سرماخوردگی و آنفلوانزا رنج می برند وجود ندارد و هر کودک برنامه درمانی خاص خود را خواهد داشت.

طب سوزنی در کودکان

نقاط درمانی طب سوزنی در سرتاسر بدن برای کمک به بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزا وجود دارند. از آنجا که تجربه کودک شما از این دو بیماری مختص خود اوست طب سوزنی نیز برای او اختصاصی بوده و با درمان طب سوزنی برای کودک دیگری با همین بیماری ها متفاوت خواهد بود.

نگرانی اکثر والدین این است که آیا طب سوزنی باعث آسیب به کودک می شود یا خیر و چگونه می توان با ترس کودک از سوزن مقابله کرد. ما از روش های خاصی در این طب که کمترین درد را برای کودک دارد استفاده می کنیم.

اگر باز در این زمینه نگران هستید می توانیم از دیگر برنامه‌های درمانی استفاده کنیم. طب سوزنی تقریبا در صد در صد موارد باعث ایجاد آرامش و ریلاکسیشن در فرد می شود چرا که باعث تحریک سیستم ایمنی بدن خوهد شد. با درمان های منظم طب سوزنی، بدن کودک شما یاد می گیرد سریعتر به عامل بیماری زا پاسخ دهد و دوره زمانی کمتری از انواع عفونت ها رنج ببرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*