طب سوزنی و سیستیت بینابینی (سندرم دردناک مثانه)


مدیر سایت 25 اردیبهشت 1395 دقیقه مطالعه
طب سوزنی و سیستیت بینابینی (سندرم دردناک مثانه)

طب سوزنی

سیستیت بینابینی (Interstitial Cystitis – IC) بیماری مزمن التهابی مثانه است که تکرر ادرار، درد در هنگام دفع ادرار  و نیز درد لگن را در پی دارد. IC غالبا به دنبال بیماری هایی مثل انواع آلرژی ها، فیبرومیالژیا، سندرم روده تحریک پذیر، درد اندام های تناسلی (ولودینیا) و اندومتریوز بروز می کند. عامل اصلی و مکانیسم بروز این بیماری همچنان ناشناخته است و درمان های معمول غالبا در از بین بردن این بیماری و علائم آن بی تاثیر بوده یا تاثیرات اندکی دارند. با اینحال، IC قابل درمان است و بسیاری از بیماران می توانند با درمان های ویژه و تغییر سبک زندگی خود از این شرایط خلاصی یابند.

درمان موفقیت آمیز سیستیت بینابینی (IC)

بر اساس گزارش موسسه ملی سلامت، حدود 000،700  نفر در آمریکا مبتلا به این سندرم هستند که 90% آن را زنان تشکیل می دهند. اصولا اختلالات خودایمنی با بروز این بیماری در ارتباط است. فعالیت بیش از حد سلول های ایمنی غالبا در این بیماران دیده می شود که منجر به افزایش تولید فاکتورهای التهابی و ایجاد درد می شوند.

تشخیص سندرم IC در شما چندان خوشایند نخواهد بود چرا که طب غربی هیچ راه حل خوبی برای مشکل شما ندارد. ما غالبا IC را از جمله پیامدهای استرس، رژیم غذایی، مصرف برخی داروها و دیگر عوامل ناشناخته می دانیم. عواملی که در بروز این بیماری در بدن شما نقش داشته است را مشخص کرده و تا جایی که ممکن است به شما کمک می کنیم از این عوامل دوری کنید. همچنین با استفاده از طب سوزنی به کاهش التهاب مثانه و مجاری ادرار کمک می کنیم. پروتکل درمانی موفقیت آمیز ما از ترکیبی از گیاهان چینی و مکمل های تغذیه برای کمک به تغییر و اصلاح واکنش بدن به عامل بوجود آورنده التهاب و نیز عملکرد صحیح یک سیستم ادرار بدون درد و بدون تکرر ادرار استفاده می کند.

درمان شما با مشاوره شروع می شود و یکی از پزشکان ما شرح حال و نیز شرایط فعلی شما را بررسی می کند. هدف ما آگاهی از تمام علائمی است که در حال حاضر تجربه می کنید و نیز لازم است از وضعیت کلی بدن شما و همچنین آنچه در گذشته در زندگی شما رخ داده است مطلع باشیم. طب چینی معتقد است هر بیماری در بدن با دیگر شرایط سلامت فرد در ارتباط است که باید قبل از تشخیص و درمان بیماری مورد توجه قرار گیرد.

ادامه : طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر IC (بخش دوم)

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*