طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر بیماری های قلبی (بخش دوم)


مدیر سایت 19 اردیبهشت 1395 دقیقه مطالعه
طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر بیماری های قلبی (بخش دوم)

ابتدا: بیماری های قلبی و کمک طب سوزنی  را مطالعه نمایید.

طب سوزنی

طب سوزنی نوعی درمان طبی- فیزیکی اصلی و مهم در طب چینی می باشد. مشخص شده که طب سوزنی تولید نیتریک اکسید را افزایش داده و در نتیجه منجر به آرامش و انبساط بافت عروق خونی شده و امکان اکسیژن رسانی و جذب مواد غذایی را افزایش می دهد و مسلما با کاهش پلاک های چربی و فراورده های زائد التهابی، به تقویت عضلات قلب کمک می کند.

طب گیاهی چینی

درمان بیماری شما نیازمند یک دستورالعمل گیاهی ویژه و اختصاصی است. گیاهان دارویی، عملکردهای درمانی فراوانی دارند و بر اساس این عملکردها به دسته های زیادی تقسیم می شوند. ترکیبات گیاهی سنتی فراوانی وجود دارند که برای سلامت قلب مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال، گیاه آستراگالوس، توان از دست رفته عضلات آسیب دیده قلب و جداره عروق خونی را بازمی گرداند. ریشه red sage به کاهش درد قفسه سینه و بهبود گردش خون و ترمیم عروق خونی کمک می کند. پزشکان ما با ارائه یک فرمول گیاهی که به بهبود بدن شما کمک میکند، باعث بهبود بیماری شما شده و عوامل ایجاد کننده آن را نیز درمان می کنند.

تغذیه درمانی و مشاوره تغذیه

برنامه مناسب غذایی در کاهش مقدار فشاری که قلب شما تحمل می کند، نقش مهمی دارد. استفاده از غلات کامل، سبزیجات با فیبر بالا و آجیل و دانه های حاوی منگنز و کروم مانند فندق می تواند به پیشگیری از سخت شدن عروق یا آرتریواسکلروزیس کمک کند. زیاده روی در مصرف غذاهای شیرین و چرب می تواند منجر به التهاب شده و به سیستم گوارش شما فشار آورد. هر بیمار، دستورالعمل غذایی خود را دریافت می کند اما مشاوره تغذیه می تواند برنامه غذایی ویژه ای که با وعده های غذایی اصلی و میان وعده پر شده و نیازهای خاص بدن شما را برآورده می سازد، کامل تر شود.

مکمل های غذایی

پلاک های چربی رسوب کرده در عروق قلب نشاندهنده  فرایندهای التهابی متعددی هستند. مطالعات به خوبی نشان داده اند که اسیدهای چرب امگا دارای ویژگی های ضد التهابی، بهبود دهنده جریان خون و کاهش رسوب پلاک های چربی در دیواره عروق می باشند. همچنین کوآنزیم کیو 10، نیاسین و آنزیم های ضدالتهابی مثل پاپایین و بروملاین در مکمل های ضدالتهابی تجویز شده توسط ما می تواند برای برخی بیماران مفید باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*