بیماری های قلبی و کمک طب سوزنی


مدیر سایت 18 اردیبهشت 1395 دقیقه مطالعه
بیماری های قلبی و کمک طب سوزنی

طب سوزنی: اصطلاح کلی بیماری های قلبی یا بیماری عروق قلب به تنگی عروق خونی اطراف قلب اشاره دارد. با افزایش سن، احتمال بوجود آمدن پلاک های چربی در جریان خون افزایش یافته و خطر حمله قلبی و به دنبال آن سکته قلبی که 2 عامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده به حساب می آیند را افزایش می دهد. دیگر بیماری های قلبی عبارتند از بیماری عروق کرونر، ضربان نامنظم قلب (آریتمی)، عفونت قلب و نقص مادرزادی قلب.  هدف اولیه ما، بررسی مشکل فعلی شما، کاهش عوامل خطر و کمک به داشتن سبک زندگی مناسب برای جلوگیری از پیچیده تر شدن مشکل می باشد.

درمان موفقیت آمیز بیماری های قلبی

سابقه ارثی، فشار خون بالا، دیابت، مصرف دخانیات، چاقی، استرس شدید و عدم فعالیت فیزیکی از عوامل خطر در بروز بیماری های قلبی هستند. در برخی موارد، با استفاده همزمان از طب شرقی و غربی، بیمار شاهد بهترین نتیجه در درمان بیماری خود خواهد بود.

طی چندین سال اخیر در درمان بیماری قلبی به افراد زیادی کمک کرده ایم. اعصاب و عروق قلب می توانند قوی تر شده و سیستم قلبی- عروقی قوی تری را بوجود آورند، سیستم متابولیک در وضعیت بهینه قرار گرفته و تجمع پلاک های چربی در شریان ها را کاهش می دهد. همچنین جریان روان خون می تواند به واسطه کاهش عوامل استرس زای فیزیکی  و هیجانی به حالت اولیه خود احیا شود.

ویزیت شما با مشاوره شروع می شود. علاوه بر بررسی شرایط فعلی ، وضعیت فیزیکی و احساسی- هیجانی که در بروز بیماری شما دخیل بوده اند نیز مورد توجه قرار می گیرند. ممکن است دچار کوتاهی نفس، مشکلات تنفسی، اضطراب، بی خوابی، تپش قلب، ضعف یا درد در ناحیه قفسه سینه نیز باشید. طب چینی به عنوان یک طب کلی نگر، تنها پس از ارزیابی تمام جوانب شرح حال شما و پیدا کردن دلیل اصلی و منحصر بفرد بیماری شما، طرح درمانی مناسب را ارائه می دهد.

به احتمال زیاد، پروتکل درمانی شما شامل طب سوزنی، طب گیاهی چینی و تغذیه درمانی به عنوان روش هایی برای بهبود گردش خون، آرام کردن سیستم عصبی و کاهش فراورده های ناشی از واکنش های التهابی در داخل و خارج از عروق خونی شماست.

ادامه در : طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر بیماری های قلبی (بخش دوم)

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*