طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر دیابت (بخش دوم)


مدیر سایت 13 اردیبهشت 1395 دقیقه مطالعه
طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای غلبه بر دیابت (بخش دوم)

ابتدا: طب سوزنی برای درمان دیابت را مطالعه نمایید.

از آنجا که تمرکز طب چینی بر درمان کل بدن است و تنها یک بیماری خاص مدنظر قرار نمی گیرد، هیچ برنامه درمانی منفردی برای درمان دیابت وجود ندارد. پزشکان ما برنامه اختصاصی ویژه ای که بر اساس شرایط منحصر بفرد بدن شما آماده شده است را ارائه می دهند. در هر بار ویزیت، طب سوزن و ترکیبی از گیاهان دارویی را نیز دریافت خواهید کرد. همچنین نیازها و سبک زندگی شما نیز در طرح درمانی شما لحاظ می شوند.

طب سوزنی

طب سوزنی درمان ویژه ای برای کمک به تعدل قند خون و کنترل علائم دیابت است. این طب در درمان علائمی مثل کاهش انرژی بدن، ترمیم کند زخم ها، نوروپاتی و تکرر ادرار موثر است. به علاوه، درمان با طب سوزنی می تواند استرس را کاهش داده و سطح هورمون های بدن را اصلاح کند. بیشتر افراد درمان با طب سوزنی را بسیار آرامشبخش می دانند.

طب گیاهی

گیاهان دارویی سنتی برای درمان دیابت عبارتند از:

رهمانیا، گیلاس تیره آسیایی، سیب زمینی چینی، پوریا (Poria)، موتن (Mouton)، گانودرما (Ganoderma)، جینسنگ، دارچین و بارهنگ آبی.

تغذیه

کلید حفظ قند خون در میزان طبیعی آن این است که رژیم غذایی متعادلی از کربوهیدرات های پیچیده، منابع آلی پروتئین و چربی های سالم داشته باشیم. زمانی که برنامه غذایی ویژه برای حفظ وزن ایده آل و جلوگیری و کنترل دیابت به شما ارئه می شود، این اصول تغذیه ای مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت. همه بیماران اطلاعات تغذیه ای را دریافت می کنند اما مشاوره تغذیه چیزی فراتر از داشتن اطلاعات تغذیه ای بوده و شامل برنامه غذایی مخصوصی است که با وعده ها و میان وعده ها و غذاهای سالم برای درمان دیابت تکمیل می شود. همچنین عادات غذایی فعلی وطرز تهیه غذاها توسط شما نیز در نظر گرفته شده و در ایجاد تغییرات غذایی در جهت رسیدن به وزن ایده آل و سطح نرمال قند خون به شما آموزش داده خواهد شد.

مکمل های غذایی

مکمل هایی توصیه می شوند که عوارض جانبی ندارند و در پیشگیری یا کنترل دیابت به شما کمک می کنند. تعدیل کننده قند خون و ارتقاء دهنده متابولیسم دو مکمل رایجی هستند که توسط ما فرمول بندی شده و بطور منظم برای دیابت مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان بخشی از مشاوره اولیه، تمام مکمل هایی که در حال حاضر مصرف میکنید بررسی شده و بر اساس وضعیت فعلی پیشنهاداتی در این رابطه ارائه می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*