طب سوزنی برای سندرم خستگی مزمن – بخش دوم (بیشتر درباره CFC)


مدیر سایت 22 فروردین 1395 دقیقه مطالعه
طب سوزنی برای سندرم خستگی مزمن – بخش دوم (بیشتر درباره CFC)

ابتدا    طب سوزنی برای سندرم خستگی مزمن   را مطالعه نمایید.

از آنجایی که تشخیص CFS دشوار است میزان ابتلا به آن بیش از آن چیزی است که آمارها نشان می دهند و در سال های اخیر نیز همچنان در حال افزایش بوده است. بیش از نیم میلیون آمریکایی بدون اینکه از این سندرم آگاه باشند از آن رنج می برند.

افراد40 تا 50 ساله و به ویژه خانم ها بیشتر تحت تاثیر این سندرم هستند. بنظر می رسد CFS محرک های متعددی دارد؛ از جمله استرس و ضربه های روحی یا فیزیکی شدید، عفونت های ویروسی و باکتریایی طولانی مدت، اختلالات سیستم ایمنی، مشکلات تیروئید، در معرض قرار گرفتن با سموم و همچنین کمبود های تغذیه ای. داروهای مورد استفاده در درمان علائم عبارتند از داروهای ضدافسردگی، داروهای خواب آور، داروهای ضد التهاب و مسکن ها. این داروها ممکن است بطور موقت علائم را برطرف سازد اما نمی تواند خستگی مزمن را به طور اساسی درمان کند.

طرح درمانی شما با یک مشاوره اولیه که در آن یکی از پزشکان ما شرایط فعلی و همچنین شرح حال شما را بررسی می کند آغاز می شود. هدف ما آگاهی از علائم جسمی، ذهنی و روحی- روانی زندگی شما است. پس از مشاوره، طرح درمانی اختصاصی برای شما پیشنهاد می شود که شامل طب سوزنی، طب گیاهی و لیزرآکوپانکچر و طب گوش است.

ادامه در  :  درمان های ویژه ما برای غلبه بر سندرم خستگی مزمن و جایگاه طب سوزنی

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*