پاکسازی و سم زدایی برای درمان سرطان


مدیر سایت 5 فروردین 1395 دقیقه مطالعه
پاکسازی و سم زدایی برای درمان سرطان

ابتدا   مراقبت های مربوط به سرطان با استفاده از انکولوژی یکپارچه – طب سوزنی   و  روش های درمان با انکولوژی یکپارچه – طب سوزنی  را مطالعه نمایید.

هرچند شیمی درمانی و پرتودرمانی در مقابله با سرطان بسیار حائز اهمیت هستند اما تجمع مواد سمی ناشی از آن ها در بدن منجر به کاهش عملکرد های سیستم ایمنی، اندوکرین و عملکرد های نورولوژیک می شود. سموم ناشی از شیمی درمانی و پرتو درمانی برای ماه ها و گاهی سال ها در بدن باقی می مانند و اگر از بدن حذف نشوند باعث بروز ناراحتی در بیمار می شوند. برخی از آخرین علائم پس از درمان سرطان شامل ضعف حافظه، توجه و تمرکز است که مغز شیمیایی (chemo brain) نامیده می شود. دیگر علائم عبارتند از افسردگی، اضطراب، بی خوابی، قرمز شدن چهره، اضافه وزن، سرماخوردگی و آنفلوآنزای مکرر و روند کند بهبودی. همچنین می تواند انواعی از نوروپاتی مثل کرختی، سوزش یا درد در دست و پا نیز وجود داشته باشد.

ما طرفدار برنامه پاکسازی و حذف مواد سمی باقیمانده در بدن پس از درمان سرطان هستیم. اصل سم زدایی در طب چینی یک اصل بنیادی محسوب می شود و برنامه ما از روش یکپارچه غربی- شرقی شامل براشینگ پوست، بادکش درمانی، چرخش مفاصل، طب سوزنی، گرمادرمانی مادون قرمز دور، طب گیاهی چینی، و تغذیه درمانی از جمله آب سبزیجات ارگانیک و آبگوشت استفاده می کند. تمام این تکنیک های درمانی برای فعال کردن کبد، کلیه، ریه، سیستم لنفاوی و پوست شما برای حذف سموم از بدن شما استفاده می کنند.

   درمان سرطان با طب سوزنی

جلوگیری از عود سرطان

پزشک بزرگ دوران باستان در دوره امپراطور زرد، معتقد بود جلوگیری از بروز بیماری بسیار آسانتر از معالجه آن است. برای داشتن زندگی خوب لازم است شرایط بهینه سلامت حفظ شود. طب چینی امکان حمایت از زندگی سالم و دستورالعمل هایی برای داشتن سلامت و آرامش روحی را فراهم می آورد. پزشکان ما، طب سنتی چین که با گذشت زمان امتحان خود را پس داده است را با آخرین یافته های علمی ترکیب می کنند تا برنامه ای برای حفظ سلامت و بهبود سطح زندگی برای ریسک کمتر در عود مجدد بیماری ها ایجاد کنند.

پزشک ما در کاهش عوارض جانبی و بهبود کیفیت زندگی در بیمارانی که درمان های ضد سرطان انجام می دهند، تخصص دارند. ما تمام روش های درمانی ذکر شده در بالا را به کار گرفته و این روش ها برای کمک به نیازهای هر یک از بیماران و کمک به سیستم ایمنی آن ها برای مبارزه بهتر با سرطان درنظر گرفته شده اند. به علاوه، طب چینی در درمان های خود هر بیمار را به صورت یک مجموعه جدایی ناپذیر و یکپارچه از روح، ذهن و جسم در نظر می گیرد. موفقیت برنامه انکولوژی یکپارچه ما در نتیجه تلاش های گروه بیشماری از انکولوژیست های کالیفرنیای شمالی و آن سوی مرزها است.

همه می دانیم که بیماری سرطان بیماری صعب العلاجی است اما سعی می کنیم از بیمار بخواهیم از آن به عنوان فرصتی برای ایجاد تغییر در زندگی که در صورت عدم بروز این بیماری حاصل نمی شد نگاه کند؛ تغییر هایی که منجر به ارتقای معنای زندگی، شادی و تکامل زندگی می شوند. نقش ما به عنوان حامی اینست که بیمار را به سمت درمان بهینه زندگی خود در همه زمینه ها سوق دهیم. به دوست یا عضوی از خانواده که مبتلا به این بیماری است بگوئید که به آنچه طب سوزنی و طب چینی می تواند در طول دوره درمان و پس از آن انجام می دهد توجه کند. ما از بیماران می خواهیم که با ما تماس گرفته و با هر یک از پزشکان ما در مورد وضعیت خود بحث کنند. همیشه در خدمتگزاری و کمک به شما آماده ایم.

طب سوزنی - روحیه در درمان سرطان

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*