درمان یائسگی زودرس


Dr. Ansari 28 تیر 1399 مدت دقیقه

طب سوزنی به همراه لیزرآکوپانکچر و لیزر موضعی رحم و تخمدانها درمان موثری برای یائسگی زودرس یا تنبلی تخمدان یا قطع پریود است.
بیما‌ر ۴۰ ساله در مهرماه ۹۸ به دلیل قطع پریود، به متخصص زنان مراجعه کردند. طبق علائم بیمار و سونوگرافی (تخمدان های کوچک)، تشخیص متخصص زنان، یائسگی زودرس بود.
بیمار هورمون درمانی خوراکی را شروع کرده و سه بار هم از آمپول هورمونی استفاده کردند که تاثیری به دنبال نداشت.
بیمار به مطب ما مراجعه کردند و برای ایشان طب سوزنی، لیزرآکوپانکچر و لیزر موضعی تخمدانها و رحم انجام شد. خوشبختانه بیمار در جلسه نهم درمان لیزر آکوپانکچر، لیزر رحم و تخمدان هاپریود شدند و از بهمن ماه تاکنون (خرداد ماه) چهار مرتبه قاعدگی منظم داشته اند. FSH بیمار قبل از درمان ۹/۴ بود که پس از درمان به ۳/۲ کاهش یافت.
وضعیت پریود بیمار با درمان ما بهتر شده است، به ویژه پس از انجام یک دوره لیزرآکوپانکچر، لیزر رحم و تخمدان ها و یک جلسه امبدینگ که باعث شد قاعدگی با خونریزی اندک و تعداد روزهای کم به قاعدگی با خونریزی نرمال و تعداد روزهای طبیعی بازگردد.
سونوگرافی بیمار قبل از درمان تخمدان ها را کوچکتر از حد نرمال نشان می داد که خوشبختانه پس از درمان تخمدان ها نیز به اندازه طبیعی بازگشته است (البته ایشان فرزند دارند و تصمیم به بارداری ندارند).
علت مراجعه فعلی بیمار طب سوزنی زیبایی می باشد.

 

021-26767205

09106642920

www.Instagram.com/dr.abbas_ansari

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*